פרסום בפייסבוק

למה הכוונה בפרסום בפייסבוק?
לבית העסק יש אפשרות לפרסם את העסק/ מוצר חדש/ מבצע, עי ידי פרסומות ממומנות דרך הפייסבוק.
הייתרון של פרסום בפייסבוק הוא אפשרות פילוח קהלי המטרה. אנו עושים פילוח שוק - בין היתר על פי פרמטרים של גיל, מגדר, מקום מגורים ותחומי עניין, ועל ידי כך מגדילים משמעותית את הסיכוי שהמודעה תגיע לקהל יעד מדוייק ונכון. הפרסום בפייסבוק עובד על פי תשלום לפי קליק - כלומר, אתם תשלמו רק על לקוחות שלחצו על המודעה. כך אתם זוכים גם במיתוג העסק, וגם משלמים רק על מה שהשתמשתם. אנחנו מגבילים את התקציב לפייסבוק ויכולים להחליט להשקיע גם רק 30 ₪ בשבוע.

 

ומה אתם עושים?
אנחנו נפלח את קהל היעד, נייעץ לכם על עיצוב וניסוח המודעה, וננהל את הקמפיין עד שיסתיים, נעקוב אחרי המודעה וההתקדמות שלה ונייעץ לכם תוך כדי אם לשנות משהו במודעה או להוסיף עוד מנגנון פרסומי. ניתן להשתמש בכל הכלים שיש לפייסבוק להציע לבעלי עסקים;

1. מודעות צד - מודעות הפרסום הממוקמות בצדו של עמוד הפייסבוק.

2. פייסבוק אופרס - רשת פייסבוק מאפשרת פרסום 'קופונים' המקדמים מבצעים ספציפיים בית העסק.
3. פוסטים ממומנים - האפשרות הזולה ביותר והאפקטיבית ביותר היא קידום ממומן של פוסטים שנכתבו בעמוד והפצתם ברשת הפייסבוק לקהל גדול יותר.



אז זה יקר? כי אין לי תקציב פרסום לעסק..
ממש לא! פייסבוק הוא אחד הכלים היותר כלכליים וחסכוניים בפרסום. יחס ההמרה לרוב הוא גבוהה והתמורה שוות ערך. עסק שלא משקיע שום משאבים עלול לגווע, ולעיתים להשקיע מרווחי העסק בהגדלת הרווחים היא החלטה עיסקית נכונה יותר. הפייסבוק מאפשר לך להרגיש אם הפרסום עובד תוך כדי, ולהחליט איפה לפזר את ההשקעה של הפרסום.  זכרו גם 30 ₪ בחודש עדיף על שום פרסום.

המחירים אינם כוללים מע"מ