פרסום בפייסבוק

למה הכוונה פרסום בפייסבוק?
היום יש לנו אפשרות לפרסם את העסק/ מוצר חדש/ מבצע, על ידי פרסומות ממומנות בפייסבוק.
הייתרון של פרסום בפייסבוק הוא אפשרות פילוח קהלי המטרה. אנו עושים פילוח שוק - בין היתר על פי פרמטרים של גיל, מגדר, מקום מגורים ותחומי עניין, ועל ידי כך מגדילים משמעותית את הסיכוי שהמודעה תגיע לקהל יעד מדוייק ונכון. הפרסום בפייסבוק עובד על פי תשלום לפי קליק - כלומר, אתם תשלמו רק על לקוחות שלחצו על המודעה. כך אתם זוכים גם במיתוג העסק, וגם משלמים רק על מה שהשתמשתם. אנחנו מגבילים את התקציב לפייסבוק ויכולים להחליט כמה נכון להשקיע כל יום.

 

ומה אנחנו עושים?
אנחנו נבנה איתכם בריף שיווקי, נבנה מסרים, נבנה את המודעות עם התמונות הנכונות והקופירייטינג הנכון, נפלח את קהל היעד, וננהל את הקמפיין עד שיסתיים.
נעקוב אחרי המודעה וההתקדמות שלה נשפר או נוסיף במטרה לעשות אופטימיזציה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר - כמות חשיפה והקלקות גבוהה בתשלום כמה שיותר נמוך.

המודעות הללו הן הפנים של העסק שלך, הן צריכות להיות כתובות נכון, לשלוח את המסרים הנכונים, לעבוד עלמנת למתג את העסק, ולהביא לקוחות רלוונטים שירכשו.

 

 

אז זה יקר? כי אין לי תקציב פרסום לעסק..
ממש לא! פייסבוק הוא אחד הכלים היותר כלכליים וחסכוניים בפרסום. יחס ההמרה לרוב הוא גבוהה והתמורה שוות ערך. עסק שלא משקיע שום משאבים עלול לגווע, ולעיתים להשקיע מרווחי העסק בהגדלת הרווחים היא החלטה עיסקית נכונה יותר. הפייסבוק מאפשר לך להרגיש אם הפרסום עובד תוך כדי, ולהחליט איפה לפזר את ההשקעה של הפרסום. 
זכרו גם 300 ₪ בחודש עדיף על שום פרסום.

המחירים אינם כוללים מע"מ